رها اس ام اس پنل (زود پیام)

رها اس ام اس پنل (زود پیام)

سامانه هوشمند پیام کوتاه
رها اس ام اس پنل (زود پیام)

رها اس ام اس پنل (زود پیام)

سامانه هوشمند پیام کوتاه

سوالات متداول

1- سامانه چیست؟

به نرم افزار جامعی که همه نیازهای کاربر در یک موضوع مشخص را برآورده کند سامانه می گویند.


2- سامانه پیام کوتاه چیست؟

به سامانه ای که به صورت تخصصی جهت ارسال، دریافت و مدیریت پیام کوتاه طراحی شده و ابزارهای ایجاد، ارسال، دریافت و تحلیل پیام کوتاه را در اختیار کاربر قرار می دهد، سامانه پیام کوتاه می گویند.


3- رها اس ام اس پنل چگونه کار می کند؟

رها اس ام اس پنل یک سامانه پیام کوتاه تحت وب است که از بستر اینترنت با مرکز سرویس پیامک (smsc) اپراتورهای تلفن همراه ارتباط برقرار کرده و از این مسیر پیام کوتاه را با سرعت بالا به شبکه های تلفن همراه ارسال و از آن ها دریافت می کند.


4- آیا برای استفاده از رها اس ام اس پنل به سخت افزار خاصی نیاز است؟

خیر. برای استفاده از رها اس ام اس پنل کافی است از هر نقطه جهان به اینترنت متصل شده و به وسیله مرورگر آدرس www.rahasmspanel.ir را فراخوانی کنید.


5- چگونه می توان از رها اس ام اس پنل استفاده کرد؟برای استفاده از رها اس ام اس پنل به یک حساب کاربری نیاز است. به هر کاربر یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص می یابد که با استفاده از آن ها می تواند وارد پنل اختصاصی خود شود و اقدام به تهیه و ارسال پیامک نماید.


6- پیامک من با چه شماره ای ارسال می شود؟

به هر کاربر یک شماره مانند 30002666 (البته بقیه شماره نسبت به تعداد ارقام انتخابی توسط کاربر متفاوت است )اختصاص داده می شود که امکان ارسال و دریافت از همه اپراتورهای کشور را دارد.


7- شماره مجازی پیام کوتاه چیست؟

شماره های مجازی پیام کوتاه مخصوص ارسال و دریافت پیامک از بستر اینترنت هستند و باید بوسیله نرم افزار استفاده شوند. این شماره ها که در کشور عزیزمان با پیش شماره های 1000،  3000 و 5000 ارائه می شوند فاقد سیم کارت و سند هستند.شماره های مجازی از 5 رقمی تا 14رقمی هستند و بر اساس تعداد ارقام قیمت های متفاوتی دارند. البته در شماره های 8 رقمی و کمتر میزان روان خوانی و رند بودن شماره تاثیر بسزایی در قیمت دارد.


8-چگونه در بعضی از پیامک های دریافتی به جای شماره یک کلمه انگلیسی قرار می گیرد؟یکی از قابلیت های ارسال پیام کوتاه از بستر اینترنت قراردادن یک کلمه انگلیسی به جای شماره ارسال است که "ارسال با نام تجاری" نام دارد.


9- نام تجاری چیست؟کلمه انگلیسی که جایگزین شماره ارسال کننده می شود و حداکثر طول آن 11 کاراکتر است. امکان ارسال پیامک با نام تجاری فارسی تاکنون میسر نشده است.


10- ارسال با نام تجاری چه مزایا و معایبی دارد؟نام تجاری روی مخاطبانی که می توانند انگلیسی بخوانند تاثیر گذار و مجذوب کننده است اما برای عموم چندان مطلوب نیست.
نام تجاری امکان دریافت پیامک را ندارد و فقط برای ارسال قابل استفاده است.کلماتی که به عنوان نام تجاری درج می شوند یکتا نیستند یعنی هر کسی می تواند با نام یک برند یا شخص اقدام به ارسال پیامک کند.


11- آیا امکان دارد پیامک ها با شماره موبایل کاربر ارسال شود؟خیر. پیش شماره های تعریف شده فعلی 1000 و 3000 و 5000 هستند نهایتاً شماره تلفن همراه کاربر در ادامه این پیش شماره ها قرار می گیرد به عنوان مثال 10009121111111


12- مودم GSM چیست؟

مودم GSM قطعه ای سخت افزاری است که یک یا چند سیم کارت درون آن قرار می گیرد و به صورت اکسترنال از طریق پورت serial  یا USB به کامپیوتر متصل می شود. مودم GSM در واقع موبایلی صنعتی است و از طریق سیم کارت و نرم افزاری که روی کامپیوتر نصب می شود با شبکه تلفن همراه ارتباط برقرار می کند.


13- ارسال پیام کوتاه با مودم GSM چگونه است؟نرم افزارهایی برای ارسال پیام کوتاه از طریق مودم GSM وجود دارند که امکان ارسال پیامک را به صورت محدود فراهم می کنند. البته استفاده از مودم GSM تقریباً منسوخ شده است زیرا تلفن های همراه جدید قابلیت هایی به مراتب بهتر و پیشرفته تر از مودم های GSM و نرم افزارهای ارسال پیامک از طریق GSM دارند.


14-رها اس ام اس پنل چه تفاوت هایی با مودم GSM دارد؟

  • رها اس ام اس پنل از هر نقطه جهان در دسترس است و ارسال پیامک از طریق آن حتی به کامپیوتر نیاز ندارد اما مودم GSM و نرم افزار آن باید روی یک کامپیوتر خاص نصب شود از این رو استفاده از مودم GSM کاربر خود را فقط به یک کامپیوتر خاص محدود می کند. روشن است که با قطع برق یا بروز مشکل در سیستم عامل کار مودم مختل خواهد شد.
  • رها اس ام اس پنل هیچگاه خاموش نمی شود و از کار باز نمی ایستد اما برای استفاده از مودم GSM یک سیم کارت فعال، یک کامپیوتر همیشه روشن و نرم افزار در حال اجرا نیاز است.
  • در رها اس ام اس پنل پیام ها با شماره های مجازی ارسال می شوند در حالی که در ارسال با مودم GSM پیامها از طریق سیم کارت ارسال می شوند و در گوشی مخاطب یک شماره تلفن همراه به عنوان فرستنده دیده می شود.
  • متوسط سرعت ارسال پیام کوتاه در رها اس ام اس پنل 20 پیام در ثانیه است اما در ارسال با مودم GSM در بهترین حالت 6 پیام در دقیقه ارسال می شود. در یک مقایسه ساده کاربران عادی رها اس ام اس پنل می توانند 72000 پیامک در ساعت ارسال کنند در حالیکه حداکثر تعداد ارسال ممکن با مودم GSM فقط 300 پیامک در ساعت است.
  • تعداد کل ارسال در رها اس ام اس پنل هیچ محدودیتی ندارد اما در ارسال پیام کوتاه با مودم GSM محدودیت های اعمال شده روی سیم کارت ها که توسط اپراتورهای تلفن همراه اعمال شده حداکثر تعداد مجاز را به 2500 پیام کوتاه در 24ساعت محدود می کند و پس از ارسال تعداد مذکور سیم کارت تا روز بعدی قفل خواهد شد. این محدودیت جهت مدیریت ترافیک شبکه تلفن همراه اعمال شده است در حالی که در ارسال از بستر اینترنت ترافیکی به شبکه تحمیل نمی شود. اساساً ارائه خدمات ارسال پیامک از طریق اینترنت به منظور ارسال انبوه با سرعت بالا بدون ایجاد ترافیک روی شبکه های تلفن همراه صورت می گیرد.
  • در رها اس ام اس پنل ابزارهای مختلفی برای مدیریت ارسال و دریافت پیام کوتاه در اختیار کاربر قرار می گیرد اما مودم GSM نهایتاً توان ارسال به صورت محدود دارد و دریافت های انبوه به وسیله آن امکانپذیر نیست. به عنوان مثال ساده از قابلیت های ضروری برای ارسال پیام کوتاه ابزار ارسال زمان بندی شده پیام کوتاه است. در رها اس ام اس پنل می توان تاریخ، ساعت و دقیقه ارسال پیامک را تعیین کرد تا سامانه در زمان مقرر پیام ها را ارسال نماید اما با استفاده از مودم GSM انجام چنین کاری به سختی امکانپذیر است.
  • اطلاعات کاربر نظیر شماره های مخاطبان، پیام های ارسالی، دریافتی و گزارش های ارسال به طور نامحدود در رها اس ام اس پنل ذخیره می شود و در هر زمان قابل فراخوانی است اما در استفاده از مودم GSM با تعویض سیستم عامل یا با از بین رفتن اطلاعات هارددیسک کلیه اطلاعات کاربر از بین خواهد رفت.
  • رها اس ام اس پنل به طور مستمر به روز رسانی می شود و مشکلات احتمالی به سرعت رفع می شود اما در استفاده از مودم GSM نه تنها به روز رسانی وجود ندارد بلکه مشکلات سخت افزاری خود مودم، عدم تطبیق آن با سیستم عامل های مختلف، عدم به روز رسانی نرم افزار ارسال پیامک یا سازگارنبودن آن با سیستم عامل های جدید بسیار آزار دهنده خواهد بود.
  • در رها اس ام اس پنل پشتیبانی از کاربران و یاری آنان در استفاده از سامانه امری جاری و مداوم است در حالی که پس از خرید مودم GSM و نرم افزار مربوط به آن هیچ کس پاسخگوی مشکلات کاربر نخواهد بود.

15 - چگونه می توانم دمو سامانه را ببینم؟


از قسمت صفحات وبسایت بر روی گزینه ورود به محیط دموی سامانه کلیک نموده و برای هر دو فیلد نام کاربری و کلمه عبور عبارت rahatest را وارد نمائید .


16 - قیمت پنل ها و نسخه های کاربری را از کجا باید ببینم؟  


هزینه واگذاری و جزئیات پنل ها و نسخه های کاربری را از منوی اصلی وبسایت از قسمت تعرفه پنل های سامانه مشاهده نمائید .


17 - من فقط می خواهم اس ام  اس ارسال کنم و به دریافت نیازی ندارم، از کدام سرویس استفاده کنم؟


فقط در نسخه Ipack 4  یک شماره اختصاصی رایگان داخل بسته به کاربر هدیه داده می شود که امکان ارسال و دریافت (هر دو) را نیز دارد ولی بقیه بسته ها شماره اختصاصی داخل بسته در هنگام خرید را ندارند (پس قبلیت دریافت پیامک را ندارند) ولی شما می توانید با درخواست یک خط اختصاصی و خرید برای پنل کاربریتان امکان دریافت پیامک به صورت اختصاصی نیز داشته باشید .


18 - تفاوت سرویس های Ipack1  تا Ipack 4  چیست؟

تفاوت و ویژگی های تمامی نسخه های سامانه رها اس ام اس را می توانید از قسمت تعرفه پنل های سامانه از منوی اصلی وب سایت مشاهده نمائید . 


19 - مدت زمان واگذاری پنل ها سالیانه است یا دائمی؟


واگذاری سرویس های رها اس ام اس پنل سالیانه است اما هزینه تمدید آن ها بستگی به نوع سرویس یا پنل خریداری شده توسط کاربر متفاوت است. هزینه تمدید پنل Ipack 1 صددرصد ، Ipack 2 هفتاد درصد ، Ipack 3 شصت درصد ، Ipack 4 پنجاه درصد سالیانه می باشد . در ضمن برای کاربرانی که دارای میانگین شارژ حساب بالا و پی در پی باشند تخفیف 10 تا 100 درصدی نیز در تمدید یکساله بعدی اختصاص داده خواهد شد .


20 - شماره پیامک سالیانه است یا دائمی؟


پرووایدرهای پیام کوتاه شماره مجازی را به صورت دائمی واگذار می کنند . از این رو رها اس ام اس پنل نیز شماره های مجازی را به قیمت پرووایدر و به صورت دائمی به کاربران عرضه می کند. بنابراین واگذاری شماره اختصاصی پیام کوتاه دائمی است و برای سال های بعد هیچ هزینه ای بابت شماره اخذ نخواهد شد. ولی اگر کاربر در دوره یکساله بعدی اجاره پنل خود را پرداخت ننماید و از اجاره پنل کاربری خود منصرف شود شماره اختصاصی وی تخلیه می شود .


21 - سامانه های دیگر خط را سالیانه می دهند و پنل رایگان است، چرا شما هزینه پنل می گیرید؟


هزینه شماره مجازی (یا همان خط) دائمی است. این دسته سامانه ها هزینه پنل را از محل اجاره دادن شماره با قیمتی چند برابر قیمت واقعی تامین می کنند .


22 - شماره مجازی را خودم می توانم انتخاب کنم؟


در شماره های 8 رقمی و کمتر انتخاب شماره با کاربر است. در شماره های 10 رقمی و بیشتر، هشت رقم ابتدای شماره ثابت است که یکی از شماره های عمومی رها اس ام اس پنل می باشد و انتخاب باقی ارقام در اختیار کاربر است.


23 - من برای انجام کارهایم به دو شماره نیاز دارم،آیا باید دو سرویس بخرم؟


خیر. تمامی سرویس های رها اس ام اس پنل قابلیت استفاده همزمان از بی نهایت شماره مجازی را دارند و کاربر می تواند به تعداد دلخواه شماره تهیه کرده و با یک سرویس از همه آن ها استفاده کند.


24 - حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟


هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار درنظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبارمورد نظر خود را خریداری نماید.


25 - نحوه شارژ اعتبار چگونه است؟
شارژ اعتبار به دو روش انجام می شود :

  1. شارژ حساب بصورت آنلاین با استفاده از کارت های عضو شتاب
  2. واریز به حساب شرکت و پر کردن مشخصات فیش بانکی در قسمت شارژ حساب / درج فیش واریزی/کد رهگیری
26 - حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟

هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار درنظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبارمورد نظر خود را خریداری نماید.

27 - کارت شارژ را از کجا باید بخرم؟


کارت شارژ و خرید اعتبار از طریق پین کد  برای  سامانه پیامک از موارد منسوخ شده اند . بهترین روش برای شارژ اعتبار، پرداخت آنلاین است که محدودیت مبلغ ندارد و امکان استفاده بلافاصه از شارژ فراهم است.

28 - آیا هزینه اس ام اس روی قبض موبایل می آید؟


خیر. هزینه ارسال پیامک بایست بصورت پیش خرید به رها اس ام اس پنل پرداخت شود .

29 - آیا دلیوری هزینه دارد؟


 خیر. دلیوری یا همان گزارش وضعیت ارسال پیامک، رایگان است.


30 - اگر پیامک نرسد هزینه اش کسر می شود؟


خیر - بزرگترین مزیت و ویژگی که سامانه رها اس ام اس پنل را از سایر سامانه های پیامکی پیشرفته و دارای امکانات بیشتر می شناساند همین هزینه کسر هزینه نسبت به ارسال های ناموفق می باشد . در رها اس ام اس هیچ هزینه ای بابت ارسال های ناموفق از شما کسر نمی شود و هزینه آن به حساب کاربرتان عودت داده می شود .

31 - شرایط نمایندگی رها اس ام اس پنل چیست؟


    با توجه به سیاست های رها اس ام اس پنل در فراهم کردن بستر فعالیت سالم برای علاقه مندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه ، رها اس ام اس پنل اقدام به اعطای نمایندگی برای کاربران خود نموده است . در این راستا علاقمندان به ارائه خدمات پیام کوتاه است می توانند با مطالعه شرایط اخذ نمایندگی از قسمت منوی اصلی سایت (پنل نمایندگی) از طریق ارسال ایمیل نسبت به فعال سازی پنل نمایندگی خود با کمترین هزینه 630000 تومان - 570000 تومان به مدت دوساله نمایند . میزان اخذ وجه در دوره دو ساله بعدی 60 % کل مبلغ اخذ شده در دوره اول می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل به بخش پنل نمایندگی از منوی اصلی سایت مراجعه نمائید .


32 - من نرم افزار ارسال پیامک را دارم چگونه می توانم از خدمات رها اس ام اس پنل استفاده می کنم؟


شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید نرم افزار خود را به سامانه رها اس ام اس پنل متصل نمائید ، چون سامانه رها اس ام اس پنل فقط یک سامانه ارسال ، دریافت و مدیریت تحت وب می باشد .





کاربردهای سامانه

ارسال پیامک بر اساس کد پستی


فواید استفاده از سامانه برای مدارس


سامانه پیام کوتاه برای آژانس های مسافرتی


سامانه پیام کوتاه برای روابط عمومی شرکت ها و ادارات


سامانه پیام کوتاه برای هلال احمر


سامانه پیام کوتاه برای مراکز فرهنگی و آموزشی


سامانه پیامک برای شرکتهای بازرگانی و خدماتی


سامانه پیامک برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی


سامانه پیامک برای بانکها


سامانه پیامک برای نمایشگاه ها


سامانه پیامک برای باشگاههای ورزشی


سامانه پیامک برای آتلیه و عکاسی ها


پیام کوتاه برای فروشگاهها


پیام کوتاه برای کارخانجات


پیام کوتاه برای نشریات


پیام کوتاه برای آموزشگاه های رانندگی


سامانه ارسال پیامک برای سازمانهای دولتی


سامانه ارسال پیامک برای دفاتر بیمه


سامانه ارسال پیامک برای دفاتر امام جمعه


سامانه ارسال پیامک برای فرمانداری ها


سامانه ارسال پیامک برای دارالترجمه ها


سامانه ارسال پیامک برای شرکتهای تجاری


سامانه ارسال پیامک برای رستوران ها


سامانه ارسال پیامک برای اصناف و اتحادیه ها


سامانه ارسال پیامک برای مراکز مذهبی ، هیئت ها و مساجد


سامانه ارسال پیامک برای نمایندگی های فروش خودرو


سامانه ارسال پیامک برای صندوق های قرض الحسنه و تعاونی ها


و هزاران هزار مورد دیگر نسبت به کسب و کار شما عزیزان که به تمامی آنها سامانه ارسال پیامک یک امر ضروری و بهترین شیوه و تأثیر گذارترین روش تبلیغات کم هزینه در عین صورت مثبت و اثرگذار می باشد .



پس همین الان اینجا را کلیک کرده و ثبت نام نمائید و به خانواده رها اس ام اس پنل بپیوندید و از روش تبلیغات پیامکی به مخاطبینتان و نحوه و درصد اثر گذاری پیامک به ما بگویید و لذت ببرید .


تعرفه ارسال پیامک

تعرفه ارسال پیامک در سامانه رها اس ام اس پنل


تعرفه ارسال در پنل های مختلف متفاوت میباشد
به عنوان مثال :
 
در نسخه Ipack 1 : به صورت ثابت 130 ریال
در نسخه Ipack 2 : به صورت ثبت 125 ریال
در نسخه Ipack 3 : به صورت ثابت 120 ریال

در نسخه Ipack 4 : به صورت ثابت در (خطوط ۱۰۰۰ معادل 100 ریال – خطوط ۳۰۰۰ معادل 106 ریال – خطوط ۵۰۰۰ معادل 97 ریال )


مقایسه و تعرفه پنل ها

 

درخواست نمایندگی رها اس ام اس پنل

  نمایندگی فروش سامانه پیام کوتاه رها اس ام اس پنل ( هر پیامک 97 ریال با خطوط ۵۰۰۰ !!! )  ( هر پیامک 100 ریال با خطوط ۱۰۰۰ !!! ) ( هر پیامک 106 ریال با خطوط ۳۰۰۰ !!! ) با تعداد کاربر و امکانات نامحدود

خودتان مقایسه کنید

 

  •      ساخت تعداد کاربر نا محدود
  •      هر پیامک 106 ریال بدون محدودیت در خرید
  •      خط ۱۴ رقمی ۱۰۰۰ و ۳۰۰۰ یا ۵۰۰۰ رایگان
  •       تخفیف خطوط برای نمایندگان  
  •      دامنه رایگان
  •      امکان درج لوگو اختصاصی و مدیریت کامل بر روی اطلاعات
  •      امکان ارسال با نام تجاری
  •      امکانات نا محدود برای نماینده
  •      امکان ایجاد نا محدود نماینده مشابه دیگر به صورت رایگان و ایجاد نا محدود نماینده زیرمجموعه با شرایط توضیح داده شده در زیر
  •      ارائه نمایندگی 2 ساله  ( تمدید در دوره دو ساله دوم  60 % کل مبلغ نمایندگی می باشد )
  •      بانک اطلاعاتی کاملا بروز + بانک مشاغل و اصناف + بانک مدیران شرکت ها و
  •      تحویل 24 ساعته  !

 

 از افتخارات ما :

پشتیبانی خوب و تکیه گاه مطمئن برای شروع یک کسب و کار

قیمت های رقابتی ، پایین و مقرون به صرفه

پشتیبانی بی وقفه و خدمات آنلاین حتی در ایام تعطیل

 

 

قیمت 630000 تومان  - 570000 تومان
اطلاعات بیشتر  :

rahasmspanel@yahoo.com

09148117189


رها اس ام اس پنل در راستای گسترش بازار محصولات سامانه مدیریت پیام کوتاه و سایر نرم افزارهای اس ام اس ، شرایطی را برای اعطای نمایندگی با دوستان و همکاران گرامی در سراسر کشور فراهم آورده است .

یکی از ویژگیهای مهم نمایندگی رها اس ام اس ، امکان استفاده از پورتال نمایندگان میباشد که تمامی نیازهای نماینده بصورت آنلاین در آن قابل انجام و پیگیری می باشد .

 

لیست امکانات پنل های نمایندگی رها اس ام اس پنل :

  • ابتدا توضیحات پنل های کاربری را مطالعه فرمایید
  • ** نمایندگان می توانند از سامانه به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی ( مثلا    www.YourName.com )  استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر برده نشده و نماینده میتواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند .
  • ** علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی سامانه قرار دهند ، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قیمت خطوط اختصاصی ، تعرفه پیامک ، تعرفه پنل کاربری و …) را در اختیار نمایندگان قرار میدهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند .
  • ** سامانه امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و…) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند .
  • ** نمایندگان میتوانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند ، بدین ترتیب با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص میتوانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر فرمایند .
  • ** نمایندگان میتوانند به تعداد نامحدود کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد ) و کاربران را مدیریت و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .
  • ** نمایندگان میتوانند درگاه الکترونیک اختصاصی در سامانه راه اندازی نمایند  ، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند .
  • ** نمایندگان میتوانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند .
  • ** نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش پشتیبانی ,سفارش  شماره اختصاصی داده و بعد از ۱۰ دقیقه الی ۳ ساعت شماره خود را خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .
  • ** نمایندگان از طریق کنترل پنل اختصاصی مدیریت میتوانند پیامک ها و فعالیت های کل کاربران خود را مانیتور نمایند  ، همچنین انواع گزارش گیری (گزارش های ارسال ، گزارش های مالی و… ) به صورت روزانه و در بازه های مختلف زمانی امکان پذیر می باشد .


  • 1** – پنل نمایندگی زیرمجموعه :
    نمایندگان میتوانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی ( پنل کاملاً مشابه پنل خود ) اقدام فرمایند ، بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیرمجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیرکاربرانش را مدیریت نماید ، این امکان تنها برای نمایندگان عددی مقدور می باشد و مبلغ 420000 تومان بابت هر زیر مجموعه از نماینده اخذ می گردد ، بدین ترتیب شما میتوانید یک نماینده کاملا مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کرده ، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و نام کاربری را از طریق پشتیبانی به ما اعلام نماید تا کاربر به نمابنده تبدیل گردد . کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید کرد .

تعرفه های پنل های نمایندگی عددی :

570000 تومان دو ساله  (تمدید در دوره دو ساله دوم  60 % کل مبلغ نمایندگی می باشد)

تفاوت پنل های نمایندگی عددی و ریالی :

در پنل های ریالی مبنای تمامی پرداخت و ارسال ها بر اساس شارژ ریالی می باشد ولی در پنل های عددی تعداد پیامک مبنا را تشکیل میدهد ، یکی دیگر از تفاوت اساسی در پنل های عددی و ریالی در نحوه بازگشت سود به نماینده است ، در پنل های ریالی پس از ارسال پیامک توسط کاربر سود (مابه التفاوت تعرفه نماینده و تعرفه کاربر) به نماینده بازگردانده می شود در صورتی که در سیستم عددی سودی بازگردانده نمی شود بلکه نماینده تعدادی پیامک با مبلغ مورد نظر خریداری و با مبلغ بالاتر می فروشد و این مابه التفاوت سود نماینده خواهد بود ، در حقیقت می توان گفت در پنل های عددی نماینده بلافاصله پس از فروش شارژ سود خود را دریافت می کند ولی در پنل های ریالی پس از ارسال توسط کاربر سود بازگردانده خواهد شد .

نکته ۱ : میزان سود پنل های عددی و ریالی هیچ تفاوتی با هم ندارد فقط این تفاوت در نحوه و زمان بازگشت سود می باشد ، همچنین دقت نمایید که در پنل های ریالی سود به پنل کاربری واریز شده ولی در پنل عددی نماینده سود خود را همان لحظه و در حساب بانکی خود دریافت می نماید .
نکته ۲ : امکانات پنل های عددی و ریالی و تعرفه های آنها نیز یکسان است .
نکته ۳ : در پنل های عددی کاربر نماینده میتواند به صورت نمایندگی عمل کرده و اقدام به فروش پنل کاربری نموده و از ارسال پیامک های کاربران خود نیز سود نماید بدین ترتیب نماینده میتواند نامحدود نماینده به صورت رایگان ایجاد نماید .
نکته ۴ : در پنل های عددی نماینده میتواند با شرایط اعلام شده پنل نمایندگی دقیقا مشابه خود نیز سفارش دهد و مبلغ اولیه نمایندگی را از آن خود کند .


توضیحات  پنل نمایندگی :

 

نمایندگی سامانه رها اس ام اس پنل

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

ایجاد نامحدود کاربر

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

دامنه اختصاصی

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

امکان تعریف لوگو

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

کپی رایت نماینده

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش پشتیبانی و تیکت

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مدیریت مالی

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مدیریت تعرفه

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مدیریت پرداخت ها

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مدیریت بسته ها

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش ایجاد درگاه پرداخت آنلاین

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مانیتورینگ پیامک های ارسالی

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش گزارشات

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مدیریت شماره ها

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش مدیریت پیام ها

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش تنظیمات

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش راهنما

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

بخش سوالات متداول

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

به همراه تمامی امکانات پنل کاربری

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

پشتیبانی از خطوط ۳۰۰۰

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

پشتیبانی از خطوط ۱۰۰۰

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

25% الی ۵۰% تخفیف  خطوط  اختصاصی

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/left11.gif

محاسبه تراکنش ها بر اساس ریال و عدد ( به انتخاب شما (

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/marker_211.png

قیمت : 570000 تومان


تعرفه پیامک با خطوط ۳۰۰۰  [106] ریال

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/marker_211.png

تعرفه پیامک با خطوط ۱۰۰۰  [100] ریال

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/marker_211.png

تعرفه پیامک با خطوط ۵۰۰۰  [97] ریال

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/marker_211.png

یک خط  ۱۴ رقمی  3000

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/marker_211.png

یک خط  ۱۴ رقمی   1000 یا 5000

http://smsmart.ir/wp-content/uploads/2012/08/marker_311.png

جهت سفارش سامانه و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :


Email:rahasmspanel@yahoo.com

09148117189


تخفیفات ویژه  :

- نمایندگان محترم میتوانند علاوه بر شماره های رایگان فوق الذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند ، همچنین قیمت خطوط اختصاصی برای نمایندگان شامل ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف می باشد .

 

ورود به نسخه نمایشی نمایندگی

www.rahasmspanel.ir

نام کاربری :  rahatest

کلمه عبور :  rahatest 

 

شما می توانید در هر لحظه از شبانه روز ، از طریق پورتال نمایندگان و به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن برای مشترکین خود پنل بسازید ، اعتبار شارژکنید ، امکانات سامانه آنها را تغییر دهید ، ارسال و دریافت های آنها را ببینید و … و یا در صورتی که خودتان به تعداد پنل بیشتر و یا شارژ اعتبارو … نیاز داشتید به صورت آنلاین از ما خرید کرده و همان لحظه به سرویس مورد نظر دسترسی پیدا کنید .


تمامی پرداخت های مشترکین شما ( بابت شارژ اعتبار و … ) به حساب های خود شما که در سامانه تعریف خواهید کرد واریز می شوند و رها اس ام اس پنل هیچگونه دخل و تصرفی در این زمینه نخواهد داشت .


شما هیچ هزینه ایی جهت سرمایه گذاری ، برنامه نویسی ، توسعه محصول ،اجاره و نگهداری سرور و … نخواهید پرداخت و مسئولیت تمامی این موارد بر عهده رها اس ام اس پنل می باشد. شما صرفا می بایست در شهر خود نسبت به تبلیغ محصول خودتان اقدام نمایید و با مشترکین خود در ارتباط باشید .


شما از حمایت رها اس ام اس پنل در رابطه با ایده های فروش ، نحوه قیمت گذاری ، کمک به تحلیل بازار منطقه ایی شما ، بررسی شرایط تجاری شما بر اساس مدل SWOT ( نقاط قوت و ضعف ، تهدید ها و فرصت ها ) ، ارائه مشاوره و راه کارهای تجاری / فنی در Case های خاص ، نمونه قرارداد مشترکین و فرم های مربوطه ، راهنمای جامع سامانه ، اطلاعات لازم جهت تولید بروشور اختصاصی خودتان و … بهره مند هستید.


تمامی به روز رسانی ها و ارتقاء های فنی سامانه توسط رها اس ام اس پنل ، برای شما و مشترکین شما بصورت رایگان در دسترس خواهد بود.


در یک جمله این طرح تجارت بی دردسری است که تمامی ابعاد آن با سلیقه و مدیریت شما برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


ورود به نسخه نمایشی نمایندگی :


www.rahasmspanel.ir

نام کاربری :  rahatest

کلمه عبور :  rahatest

 

ویژگی های سامانه ارسال پیامک رها اس ام اس

سامانه ارسال و دریافت پیامک انبوه رها اس ام اس پنل نرم افزاری تحت وب، آنلاین با ساختاری ساده و پیشرفته مشابه محیط ایمیلتان می باشد  که برخلاف دستگاه های ارسال پیامک، نیاز به مودم ، سیم کارت و سخت افزار ندارد و در هر زمان و مکانی قابل دسترسی و استفاده است . سرعت ارسال پیامک ها در سامانه های تحت وب چند صد برابر دستگاه های ارسال پیامک می باشد و از امنیت و اطمینان بسیار بالایی برخوردار هستند, با بهره گیری از قابلیت ارسال زمان دار نیازی به اتصال به اینترنت در زمان ارسال نیست . از جمله امکانات سامانه پیام کوتاه رها اس ام اس پنل می توان به ارسال منطقه ای , صنفی ,  شهری , کشوری , منشی پیامک , نظرسنجی , مسابقه و … اشاره کرد .

از جمله فاکتور های بسیار مهم در سامانه پیامک انبوه رها اس ام اس : امکانات وسیع سامانه ، پشتیبانی واقعی و بروز بودن می باشد .


جهت اطلاع اجمالی از برخی ویژگی های سامانه ی پیام کوتاه رها اس ام اس ، مختصر توضیحی من باب اطلاع به شرح زیر می باشد :


•    رابط کاربری کاملا فارسی و قابل فهم بدون نیاز به دانش فنی خاص
•    ارسال و دریافت پیامک بدون محدودیت تعداد روزانه و با سرعت فوق العاده بالا
•    ارسال SMS بدون نیاز به سخت افزار خاص
•    خط اختصاصی SMS با پیش شماره 1000 و 3000
•    قابلیت استفاده همزمان از بی نهایت شماره مجازی در هر سرویس (از پیش شماره های مختلف مانند : 1000، 3000 و

5000 )

•    ارسال پیامک به صورت تکی، گروهی
•    ارسال پیامک تبلیغاتی (کشوری – استانی – شهری – پیش شماره – کد پستی – منطقه ای – محله ای و…)
•    ارسال پیامک با نام تجاری و بین المللی
•    ارسال پیامک به صاحبان مشاغل و اصناف
•    ارسال پیامک به صورت دوره ای در مناسبت های سال یا مناسبت های مختلف
•    ارسال پیامک زمانبندی شده
•    ارسال پیامک های طولانی و چند صفحه ای
•    ارسال نظیر به نظیر
•    حذف خودکار شماره های تکراری هنگام ارسال پیامک
•    گزارش ارسال (Delivery) تک تک پیام ها با قابلیت خروجی اکسل و چاپ


•    ارسال سریع پیامک : ابزاری برای ارسال پیام کوتاه از سامانه با وارد نمودن یک شماره گیرنده


•    ارسال گروهی پیام کوتاه : ابزاری برای ارسال پیام کوتاه به گروهی از گیرنده ها با وارد نمودن لیست شماره موبایل و متن پیامک مورد نظر


•    ارسال پیام کوتاه پیوسته (رندوم): ابزاری برای ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی به رنجی از شماره موبایل ها


•    ارسال پیام کوتاه منطقه ای: ابزاری برای ارسال پیامک با وارد نمودن کد پستی منطقه مورد نظر به گونه ای که شما کد پستی محل مورد نظر را وارد می کنید و با توجه به مشاهده تعداد شماره موبایل ها می توانید به تمامی شماره ها و یا تعدادی از آن ها پیام کوتاه خود را ارسال نمایید


•    ارسال پیام کوتاه کشوری : ابزاری برای ارسال پیام کوتاه به استان ها و شهر ها به صورتی که شما استان مورد نظر و شهر و محله مورد نظر را انتخاب می نمایید و با مشاهده تعداد شماره موبایل های فعال می توانید به تمامی شماره ها و یا تعدادی از آنها پیامک ارسال نمایید.


•    ارسال کارت ویزیت با پیامک: ابزاری برای ارسال کارت ویزیت با پیام کوتاه که شامل : نام و نام خانوادگی و شغل و شماره تماس و آدرس سایت و ایمیل است.


•    ارسال پیام کوتاه وب پوش WEB PUSH : ابزاری برای ارسال پیامک تبلیغاتی و آدرس وب سایت به صورت خاص


•    ارسال پیام کوتاه زماندار: ابزاری برای ارسال پیام کوتاه در ساعت و یا تاریخ مورد نظر شما


•    ارسال پیام تبریک تولد با پیامک: ابزاری برای تبریک تولد دوستان و اقوام شما


•    دریافت پیام کوتاه: دریافت پیام کوتاه با شماره های اختصاصی امکانپذیر است


•    دفترچه تلفن هوشمند : ابزاری برای ذخیره نمودن شماره موبایل های مخاطبین شما با قابلیت اضافه نمودن بی نهایت شماره و گروه، ارسال پیام کوتاه به اعضا گروه با با تغییر نام در هر پیام مثلا: شما می خواهید یک متن طبق این جمله را ارسال کنید  ” همکارمحترم جناب آقای عزیزی سال نو مبارک” سیستم می تواند به طور اتوماتیک به جای نام ” آقای عزیزی” اسامی افراد ذخیره شده در دفترچه تلفن را وارد کنید با این روش شما پیام تبریکی با مخاطبین متفاوت ارسال می کنید و فقط یک بار متن را نوشته و در کمتر از چند دقیقه پیام های شما ارسال می گردد


•    دفترچه ذخیره پیام: ابزاری برای ذخیره سازی پیام های پیش فرض


•    منشی پیشرفته پیام کوتاه: ابزاری برای پاسخ گویی به پیامک های ارسالی به خط اختصاصی شما که می تواند طبق مقادیر زیر تنظیم شود:


•    پاسخ به کلیه دریافت ها بدون تطابق متن پیامک دریافت شده  وبدون تطابق شماره ارسال کننده
•    پاسخ به کلیه دریافت ها بدون تطابق متن پیامک دریافت شده و با تطابق شماره ارسال کننده
•    پاسخ به کلیه دریافت ها با تطابق متن پیامک دریافت شده وبدون تطابق شماره ارسال کننده
•    پاسخ به کلیه دریافت ها با تطابق متن پیامک دریافت شده و با تطابق شماره ارسال کننده
•    تعیین زمان فعال بودن منشی sms
•    تعیین تعداد پاسخ گویی به هر شماره


•    سیستم یادآوری با پیامک: ابزاری برای یادآوری فعالیت ها و جلسات شما با امکات زمانبندی و امکانات ویژه


•    سیستم نظرسنجی با پیام کوتاه: ابزای برایاجرای نظرسنجی از طریق موبایل و استخراج اطلاعات آماری و نموداری


•    سیستم مسابقه پیامکی: برگزاری مسابقه پیامک با مشاهده انواع پاسخ ها، مشخص نمودن پاسخ صحیح و انتخاب یک یا چند برنده از میان پاسخ های صحیح


•    ارسال پیام کوتاه فلش: ابزاری برای ارسال پیامک به صورت فلش بدین صورت که پیام خودکار در گوشی موبایل گیرنده باز خواهد شد


•    ارسال پیام کوتاه به بانک شماره موبایل: ابزاری برای ارسال پیام کوتاه به مدیران و مهندسان و پزشکان و تجار و…. با تقسیم بندی شهر به شهر و استان به استان


•    مشاهده لیست کامل پیام های ارسالی و دریافتی و امکان خروجی اکسل از پیام های دریافتی و ارسالی


•    مشاهده و گزارشگیری دقیق وضعیت کلیه پیام های ارسال شده 


•    امکان ارسال و دریافت آنلاین و آفلاین پیامک در وبسایت و موبایل شما 


•    سیستم ارسال هوشمند پیام کوتاه 


•    امکان شارژ آنلاین اعتبار بوسیله کارت های عضو شتاب


•    امکان شارژ غیر آنلاین


•    مشاهده کامل گردش مالی و جزئیات حساب و مدیریت کامل پنل 


•    امکان دسترسی به نرم افزار بدون محدودیت زمانی و مکانی در هر جای دنیا! 


•    توسعه، سرعت، سهولت در سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 


•    ارسال آنلاین پیامک به کلیه شهرهای ایران 


•    سیستم مدیریت ارسال پیامک بر اساس تاریخ تولد 


•    گزارشات کامل از وضعیت دقیق سیستم و پیامکهای ارسالی و دریافتی 


•    قابلیت افزودن شماره ها از فایل اکسل و متنی


•    پاسخگویی خودکار به پیامکهای دریافتی 


•    ارائه ی پلن های متفاوت جهت استفاده توسط اقشار و اصناف مختلف


•    پشتیبانی بی نظیر با سه روش ارتباطی: چت اختصاصی، تیکت و تلفن

 

جهت دریافت کلیه ی اطلاعات و ویژگی های مربوط به سامانه با بخش فروش رها اس ام اس تماس حاصل فرمایید و یا روی لینک زیر کلیک کنید :


مقایسه و تعرفه نسخه های سامانه