رها اس ام اس پنل (زود پیام)

رها اس ام اس پنل (زود پیام)

سامانه هوشمند پیام کوتاه
رها اس ام اس پنل (زود پیام)

رها اس ام اس پنل (زود پیام)

سامانه هوشمند پیام کوتاه

از رها اس ام اس پرسیده اند ...

1- چگونه می توانم دمو سامانه را ببینم؟از قسمت صفحات وبسایت بر روی گزینه ورود به محیط دموی سامانه کلیک نموده و برای هر دو فیلد نام کاربری و کلمه عبور عبارت rahatest را وارد نمائید .


2- قیمت پنل ها و نسخه های کاربری را از کجا باید ببینم؟   

هزینه واگذاری و جزئیات پنل ها و نسخه های کاربری را از منوی اصلی وبسایت از قسمت تعرفه پنل های سامانه مشاهده نمائید .


3- من فقط می خواهم اس ام  اس ارسال کنم و به دریافت نیازی ندارم، از کدام سرویس استفاده کنم؟

فقط در نسخه Ipack 4  یک شماره اختصاصی رایگان داخل بسته به کاربر هدیه داده می شود که امکان ارسال و دریافت (هر دو) را نیز دارد ولی بقیه بسته ها شماره اختصاصی داخل بسته در هنگام خرید را ندارند (پس قبلیت دریافت پیامک را ندارند) ولی شما می توانید با درخواست یک خط اختصاصی و خرید برای پنل کاربریتان امکان دریافت پیامک به صورت اختصاصی نیز داشته باشید .


4- تفاوت سرویس های Ipack1  تا Ipack 4  چیست؟

تفاوت و ویژگی های تمامی نسخه های سامانه رها اس ام اس را می توانید از قسمت تعرفه پنل های سامانه از منوی اصلی وب سایت مشاهده نمائید . 


5- مدت زمان واگذاری پنل ها سالیانه است یا دائمی؟

واگذاری سرویس های رها اس ام اس پنل سالیانه است اما هزینه تمدید آن ها بستگی به نوع سرویس یا پنل خریداری شده توسط کاربر متفاوت است. هزینه تمدید پنل Ipack 1 صددرصد ، Ipack 2 هفتاد درصد ، Ipack 3 شصت درصد ، Ipack 4 پنجاه درصد سالیانه می باشد . در ضمن برای کاربرانی که دارای میانگین شارژ حساب بالا و پی در پی باشند تخفیف 10 تا 100 درصدی نیز در تمدید یکساله بعدی اختصاص داده خواهد شد .


6 - شماره پیامک سالیانه است یا دائمی؟

پرووایدرهای پیام کوتاه شماره مجازی را به صورت دائمی واگذار می کنند . از این رو رها اس ام اس پنل نیز شماره های مجازی را به قیمت پرووایدر و به صورت دائمی به کاربران عرضه می کند. بنابراین واگذاری شماره اختصاصی پیام کوتاه دائمی است و برای سال های بعد هیچ هزینه ای بابت شماره اخذ نخواهد شد. ولی اگر کاربر در دوره یکساله بعدی اجاره پنل خود را پرداخت ننماید و از اجاره پنل کاربری خود منصرف شود شماره اختصاصی وی تخلیه می شود .


7- سامانه های دیگر خط را سالیانه می دهند و پنل رایگان است، چرا شما هزینه پنل می گیرید؟
هزینه شماره مجازی (یا همان خط) دائمی است. این دسته سامانه ها هزینه پنل را از محل اجاره دادن شماره با قیمتی چند برابر قیمت واقعی تامین می کنند .


8- شماره مجازی را خودم می توانم انتخاب کنم؟

در شماره های 8 رقمی و کمتر انتخاب شماره با کاربر است. در شماره های 10 رقمی و بیشتر، هشت رقم ابتدای شماره ثابت است که یکی از شماره های عمومی رها اس ام اس پنل می باشد و انتخاب باقی ارقام در اختیار کاربر است.


9- من برای انجام کارهایم به دو شماره نیاز دارم،آیا باید دو سرویس بخرم؟
خیر. تمامی سرویس های رها اس ام اس پنل قابلیت استفاده همزمان از بی نهایت شماره مجازی را دارند و کاربر می تواند به تعداد دلخواه شماره تهیه کرده و با یک سرویس از همه آن ها استفاده کند.


10- حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟

هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار درنظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبارمورد نظر خود را خریداری نماید.


11- نحوه شارژ اعتبار چگونه است؟
شارژ اعتبار به دو روش انجام می شود :

  1. شارژ حساب بصورت آنلاین با استفاده از کارت های عضو شتاب
  2. واریز به حساب شرکت و پر کردن مشخصات فیش بانکی در قسمت شارژ حساب / درج فیش واریزی/کد رهگیری
12- حداقل شارژ اعتبار در هر بار چقدر است؟

هیچ محدودیت حداقلی و حداکثری برای شارژ اعتبار درنظر گرفته نشده و کاربر در هر زمان بر اساس نیاز خود می تواند به میزان دلخواه اعتبارمورد نظر خود را خریداری نماید.

13- کارت شارژ را از کجا باید بخرم؟

کارت شارژ و خرید اعتبار از طریق پین کد  برای  سامانه پیامک از موارد منسوخ شده اند . بهترین روش برای شارژ اعتبار، پرداخت آنلاین است که محدودیت مبلغ ندارد و امکان استفاده بلافاصه از شارژ فراهم است.

14- آیا هزینه اس ام اس روی قبض موبایل می آید؟

خیر. هزینه ارسال پیامک بایست بصورت پیش خرید به رها اس ام اس پنل پرداخت شود .

15- آیا دلیوری هزینه دارد؟

 خیر. دلیوری یا همان گزارش وضعیت ارسال پیامک، رایگان است.


16- اگر پیامک نرسد هزینه اش کسر می شود؟

خیر - بزرگترین مزیت و ویژگی که سامانه رها اس ام اس پنل را از سایر سامانه های پیامکی پیشرفته و دارای امکانات بیشتر می شناساند همین هزینه کسر هزینه نسبت به ارسال های ناموفق می باشد . در رها اس ام اس هیچ هزینه ای بابت ارسال های ناموفق از شما کسر نمی شود و هزینه آن به حساب کاربرتان عودت داده می شود .

17- شرایط نمایندگی رها اس ام اس پنل چیست؟

    با توجه به سیاست های رها اس ام اس پنل در فراهم کردن بستر فعالیت سالم برای علاقه مندان به فعالیت در زمینه خدمات پیام کوتاه ، رها اس ام اس پنل اقدام به اعطای نمایندگی برای کاربران خود نموده است . در این راستا علاقمندان به ارائه خدمات پیام کوتاه است می توانند با مطالعه شرایط اخذ نمایندگی از قسمت منوی اصلی سایت (پنل نمایندگی) از طریق ارسال ایمیل نسبت به فعال سازی پنل نمایندگی خود با کمترین هزینه 630000 تومان - 570000 تومان به مدت دوساله نمایند . میزان اخذ وجه در دوره دو ساله بعدی 60 % کل مبلغ اخذ شده در دوره اول می باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و کامل به بخش پنل نمایندگی از منوی اصلی سایت مراجعه نمائید .


18- من نرم افزار ارسال پیامک را دارم چگونه می توانم از خدمات رها اس ام اس پنل استفاده می کنم؟

شما تحت هیچ شرایطی نمی توانید نرم افزار خود را به سامانه رها اس ام اس پنل متصل نمائید ، چون سامانه رها اس ام اس پنل فقط یک سامانه ارسال ، دریافت و مدیریت تحت وب می باشد .