رها اس ام اس پنل (زود پیام)

رها اس ام اس پنل (زود پیام)

سامانه هوشمند پیام کوتاه
رها اس ام اس پنل (زود پیام)

رها اس ام اس پنل (زود پیام)

سامانه هوشمند پیام کوتاه

فرآیند خرید سامانه

روش ثبت سفارش و خرید خدمات در سامانه پیام کوتاه رها اس ام اس پنل به شرح زیر می باشد. خواهشمند است پیش از تکمیل فرم سفارش موارد زیر را با دقت مطالعه نمایید:

1) انتخاب سرویس:

    در این مرحله لازم است متقاضی ضمن مطالعه بروشور سرویس های رها اس ام اس پنل و بررسی امکانات و ویژگی های پنل ها بهترین گزینه از جهت امکانات و بودجه را انتخاب نماید.


        -  تعرفه پنل های سامانه

        -  تعرفه ارسال پیامک

        -  اعطای پنل نمایندگی رها اس ام اس پنل

        -  کاربردهای سامانه پیامکی



هزینه هایی که در سامانه پیام کوتاه
رها اس ام اس پنل وجود دارد به سه دسته کلی تقسیم می شوند :


  1. هزینه اولیه:

    هزینه واگذاری خدمات برای سال اول شامل هزینه اشتراک سالیانه سرویس انتخاب شده از سوی متقاضی به علاوه هزینه شماره اختصاصی درخواست شده می باشد. به عنوان مثال چنانچه متقاضی پنل Ipack 1 با هزینه 260.000 ریال را انتخاب نماید و یک شماره 14 رقمی با قیمت 200.000 ریال درخواست نماید هزینه کل این خرید 460.000 ریال خواهد بود.


نکته: خرید و اتصال شماره مجازی اختصاصی در تمامی پنلها برای کاربر میسر می باشد ولی در رها اس ام اس پنل تنها پنل Ipack 4 دارای شماره اختصاصی مجازی رایگان می باشد و دیگر پنلهای سامانه از این قاعده برخوردار نیستند . ولی مشتری بنا به درخواست خود می تواند به هر اندازه شماره مجازی که بخواهد سفارش داده و به پنل خصوصی خود اتصال نماید . ولی داشتن شماره اختصاصی برای کاربرانی که قصد ارسال پیامک دارند به دستور مدیر محترم سامانه های پیامک کشور اجباری گشته و فعالیت سامانه پیامکهایی که از share number یا شماره اشتراکی استفاده می نمایند ، کاملا غیر قانونی و خارج از قوانین مخابرات می باشد. علت این موضوع این است که اگر کاربری با شماره اشتراکی پیامی غیر اخلاقی و خارج از قوانین جمهوری اسلامی ارسال نماید ، دیگر کاربران نیز متهم خواهند شد . به همین دلیل جهت احترام به قوانین مخابراتی و حفظ امنیت و استفاده از امکانات سفارشی همانند دریافت پیامک و نظرسنجی و منشی پیامکی و ایجاد مسابقه کاربران می بایست از شماره اختصاصی استفاده نمایید.


  2. هزینه تمدید:

سرویس های رها اس ام اس پنل به صورت سالیانه واگذار می شوند و هزینه تمدید آن ها متفاوت است. هزینه تمدید سرویس Ipack 1  در دوره یکساله بعدی 100 % ، سرویس Ipack 2 هفتاد درصد ، سرویس Ipack 3 شصت درصد و سرویس Ipack 4 پنجاه درصد می باشد . ( لازم به توضیح می باشد که میزان مبلغ تمدید در دوره یکساله بعدی بستگی به میزان فعالیت و میزان تعداد تراکنش های مالی و شارژ حساب متعدد و پی در پی کاربر دارد و این قاعده شامل تخفیف 10 تا 100 درصدی نیز می باشد ).

شماره های مجازی مادامی که مشترک از خدمات رها اس ام اس پنل استفاده می کند مشمول هزینه تمدید نمی شود و در زمان تمدید سرویس هیچ هزینه ای بابت آبونمان، نگهداری یا اجاره اخذ نخواهد شد. به عنوان مثال مشترکی که در سال اول سرویس Ipack 3 را به همراه یک شماره 14 رقمی را با هزینه 950.000 ریال تهیه کرده است هنگام تمدید فقط هزینه اشتراک یک ساله سرویس Ipack 3 معادل 450.000 ریال را پرداخت خواهد کرد .


  3. هزینه جاری:

هزینه ارسال پیامک بر اساس نوع سرویس انتخابی و طبق جدول تعرفه ها محاسبه می شود و مشترکین در هر زمان می توانند به مقدار دلخواه اعتبار ارسال پیامک خریداری نمایند.


    - تعرفه ارسال پیامک در هر 4 سرویس رها اس ام اس پنل


2) تکمیل فرم سفارش:

متقاضی پس از بررسی پنل ها و هزینه ها سرویس دلخواه خود را انتخاب کرده و فرم سفارش آن را تکمیل می نماید.

برای تکمیل فرم سفارش به آدرس www.rahasmspanel.ir مراجعه نموده و بر روی دکمه ثبت نام کلیک کرده و مشخصات خواسته شده را تکمیل می نماید و در فیلد انتخاب بسته ، بسته یا سرویس مورد نظر را انتخاب نموده و روند ثبت نام را خاتمه می دهد . بعد از ثبت نام ، سامانه به صورت اتوماتیک نام کاربری و کلمه عبور را به شماره موبایلی که در حین ثبت نام وارد سامانه نموده اید ارسال می نماید . و می توانید وارد محیط کاربری سامانه خود شوید .


3) روش پرداخت اجاره سرویس انتخابی به مدت یکسال و شارژ حساب کاربری (شارژ تعداد پیامک دلخواه)

به منظور پرداخت مبلغ اجاره یکساله پنل کاربریتان اول از قسمت بالا و سمت راست محیط کاربریتان پایین نام کاربری خودتان بر روی شارژ حساب کلیک نموده و آپشن شارژ الکترونیک را انتخاب نموده و با در دست داشتن رمز دوم کارت عضو شتاب خود می توانید مبلغ پنل را واریز نمائید . تا اینجا پنل کاربری شما فعال شده است . ولی در مرحله دوم برای اینکه اعتبار حساب پیامکی شما (موجودی پیامک) صفر نباشد و بتوانید پیامک ارسال نمائید باید دوباره این روند را طی کرده و اینبار از قسمت شارژ الکترونیک به هر اندازه که می خواهید حساب پیامکی خود را شارژ نمائید بر اساس (تعرفه ارسال پیامک) برای هر سرویس انتخابی از ما پیامک خریداری نمائید . در رها اس ام اس پنل هیچ الزام حداقل و حداکثری برای خرید پیامک وجود ندارد و کاربر به هر اندازه که دوست داشته باشد می تواند حساب خود را شارژ نماید ( چه یک پیامک چه 1000000 پیامک )


4) تنظیم و ارسال قرارداد:

قرارداد مقاضی مطابق موارد مندرج در فرم سفارش تنظیم می گردد و کلیه موارد توافق شده اعم از نوع سرویس درخواستی متقاضی، جزئیات پنل درخواستی، شماره مجازی، هزینه کل، نحوه محاسبه هزینه تمدید در متن قرارداد قید می گردد سپس فایل قرارداد به نشانی پست الکترونیک متقاضی ارسال می گردد.


5) امضای قرارداد توسط متقاضی:

متقاضی پس از مطالعه قرارداد دو نسخه از آن را چاپ کرده و تمامی صفحات را ممهور و امضا می نماید.



6) ارسال مدارک به رها اس ام اس پنل :

متقاضی قرارداد ممهور و امضا شده را اسکن نموده و فایل اسکن شده را در قالب یک فایل jpg به نشانی پست الکترونیک رها اس ام اس پنل (rahasmspanel@yahoo.com) ارسال می نماید .

نکته مهم و الزامی : پنل کاربر بعد از پرداخت اجاره و شارژ حساب پیامکی فعال می شود و به مدت یک هفته بعد از فعال شدن زمان دارد که کلیه مدارک درخواستی از سوی رها اس ام اس پنل و نسخه قرارداد مهر و امضاء شده را به نشانی پست الکترونیکی ذکر شده در فوق ارسال نماید ، در غیر اینصورت پنل کاربری تا زمان ارسال مدارک به حالت معلق درآمده و برای فعال سازی دوباره پنل مشمول پرداخت وجه فعالسازی می باشد .


7) بررسی مدارک و ایجاد سرویس:

کلیه مدارکات و اطلاعات ارسال شده کاربر به پست الکترونیکی رها اس ام اس پنل بعد از بررسی توسط کارشناسان ما باید هیچگونه تغییری با مشخصات وارد شده توسط کاربر هنگام ثبت نام در سامانه نداشته باشد . در صورت داشتن مغایرات تا زمانی که این مشکل بر طرف شود پنل غیرفعال می شود تا مشکل بررسی شود .