1 -ارتباط مستمر بین اولیاء واطلاع رسانی جهت تشکیل مجمع عمومی
2 -اطلاع رسانی بابت اخبار جدید
3 -اطلاع رسانی بابت نرخ های جدید صنف
4 -اطلاع رسانی جهت اعلام وضعیت صدور جواز متقاضیان
5 -ارسال پیامهای تبریک وتسلیت و مناسبت ها به اعضا
6 -دریافت انتقادات و پیشنهادات
7 -دریافت شکایت از مشتریان با ارسال کد واحد صنفی
8 -اطلاع رسانی سریع جهت هشدار به واحدهای صنفی و معرفی کالاهای تقلبی و روشهای شناخت آن
9 -بالا بردن سطح علمی و کاربردی مخاطبین
10 -اعلام 5 واحد صنفی برتر درهر ماه و معرفی آن به دیگر واحد صنفی
11 -سامانه میتواند واحدهای صنفی مجاز را به طور خودکار در صورت درخواست مشتریان به آنها معرفی کند
12 -سامانه به طور هوشمند در صورت درخواست مشتری مراحل اخذ جواز رابه مخاطبین ارسال میکند
13 -اطلاع رسانی به واحد های پلمپ شده و مراحل فک پلمپ
14 -وصدها قابلیت کاربردی دیگر