1 - شناسایی و بررسی نیازها و امکانات آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام
2 - ارسال پیام جهت تشویق افراد برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی
3 - اعلام شرایط ثبت نام برای متقاضیان آموزش رانندگی
4 - ارسال و دریافت پیام جهت ارائه مشاوره و راهنمایی برای متقاضیان
5 -ایجاد ارتباط دوطرفه بین متقاضیان و آموزشگاه از طریق ارسال و دریافت پیام
6 - اعلام شروع کلاسهای تئوری/عملی از طریق سامانه ارسال پیام
7 - تهیه و جمع آوری آمار ثبت نام/قبولی ویا چند دوره ای بودن متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
8 - ارسال پیام هشداری و آموزشی برای متقاضیان و رانندگان
9 -اطلاع رسانی در مواقع ضروری(جلسات فوق العاده،شرایط غیر مترقبه و تغییر ساعات کلاس…)
10 - رسیدگی به درخواستهای واصله از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
11 - ارسال پیام جهت هماهنگی بین ساعات آموزشی برای متقاضیان و رانندگان آموزشگاه
12 -سازماندهی و گروه بندی متقاضیان از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام
13 -معرفی خدمات و امکانات آموزشگاه به عموم از طریق سامانه پیام کوتاه
14 - ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران و متقاضیان
15 - برگزاری نظرسنجی جهت پیش برد اهداف آموزشگاه رانندگی
16 - ایجاد سامانه دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
این سیستم مناسب آموزشگاه های رانندگی است که می تواند جدای از کاربردهایی که ذکر بسیاری از کاربردهای مفید دیگر هم داشته باشد . با راه اندازی این سیستم برای آموزشگاه رانندگی شما ، شما به جمع سیستم های هوشمند پاسخگویی آنلاین خواهید پیوست …